tiistai 3. joulukuuta 2013

70. Luukku 3 : 20 faktaa Riinasta

Joulukalenteri starttasi Sunnuntaita 1.12 ja jatkuu aina jouluaattoon asti vaihtelevin erikoispostauksin ja videopostauksin. Kolmannessa luukussa saatte kuulla minusta muutamia faktoja joita välttämättä ette vielä tiedäkkään. 

1. Olen toivoton The Hunger Games -kirjatrilogian fani
2. Myös Harry Potter -kirjat kuuluvat suosikkilukemisiin
3. En pahemmin tykkää shoppailusta, joskus kyllä
4. Rakastan elokuvien ja eri tv -sarjojen tuijottamista
5. Tykkään matikasta aina välillä, en geometriasta kumminkaan
6. Tykkään kirjoittaa erilaisia esseitä
7. Komedia- ja rakkauselokuvat ovat kivoimpia katsoa
8. Olen ollut heppahullu aivan pienestä pitäen
9. Olen piirrellyt hevosia jo 4- vuotiaasta asti
10. Lempi kenkämerkkini on Converse




11. Oon koukussa pelaamaan Papas pizzeria -peliä!! :D
12. Oon liikuntapainotteisella luokalla
13. En tykkää omien hiusten väristä nyt ollenkaan
14. En koskaan tule saamaan mopoa
15. Rakastan kaikkea roskaruokaa enkä pelkää lihoamista ollenkaan
16. En ole mikään kovin pirteä aamuihminen yleensä
17. En tykkää salmiakista
18. Rakastan hypätä hevosella esteitä!
19. Tykkään käydä kävelemässä hevosen kanssa pitkiä maastolenkkejä
20. Lempivärini on punainen, vihreä ja vaaleanpunainen

2 kommenttia:

  1. Onnittelut! Olet saanut Liebester-blog palkinnon!:)
    Liebester-blog palkinnosta voit lukea täältä: http://simpukankuoressa.blogspot.fi/

    VastaaPoista