maanantai 2. joulukuuta 2013

68. LUUKKU 2 : Haaste


Joulukalenteri starttasi Sunnuntaita 1.12 ja jatkuu aina jouluaattoon asti vaihtelevin erikoispostauksin ja videopostauksin. Joulukalenterin toisessa luukussa on vuorossa haaste, joka minun on pitänyt tehdä jo jonkin aikaa sitten. Päätin nyt kumminkin toteuttaa sen tässä teille, olkaa hyvät. :)


Kaisa on aloittanut tälläisen haasteen: "Halusin luoda uuden blogihaasteen, koska mun mielestä haasteet on parhaita. Mun haasteen taustalla on ajatus ja se ajatus liittyy tietynlaiseen sensuuriin niin facebookissa, instagramissa kuin missä tahansa, minne omasta naamasta kuvia ladataan. Otan itsestäni päivittäin kymmeniä naamakuvia ja lähettelen niitä mun kavereille ja niistä noin 1% on sellaisia, joissa näytän jollain tasolla ihmiseltä. Silti kuitenkin harvemmin lataan minnekään julkisesti kuvia, joissa väännän naaman solmuun ja silmät kieroon. Koska haluan kertoa blogissani elämästäni mahdollisimman realistisesti, vaikka en tietenkään kaikesta pysty enkä halua tänne kirjoittaa, on tänään se historiallinen päivä, kun lataan blogiini rumia naamakuvia! Toivottavasti jokainen meistä nyt ymmärtää, että kaikki me ollaan noloja tai sitten oon ainoa, mutta nää kuvat voi vaikka olla täällä kohottamassa sinun itsetuntoasi. ENJOY ;)"

Minut on haastanut Veera.

Säännöt:
❤ Sinut on nyt haastettu, mitään ei ole tehtävissä
❤ Etsi (tai ota) itsestäsi kuusi noloa naamakuvaa ja laita ne tähän
❤ Kirjoita itsestäsi kolme satunnaista noloa tapaa, faktaa, sattumaa tms.
❤ Haasta vähintään kolme bloggaajaa, linkkaa tähän ja ilmoita heille haasteesta!


1. Pienenä olin menossa iskän kyydil harkoista kotii ja oottelin sitä hallilla. No, sitte hallin pihaa tuli samalaine auto kun meillä ja menin reippaana tyttönä heittämään laukun takakonttiin ja istuin itse takapenkille samalla kun olin vaan sellai "moi iskä!!" Okei, sitte katoin tarkemmin siitä peilistä kun ''iskä'' ei vastannutkaan ja tajusin vasta siinä vaiheessa että en tuntenut koko miestä... :D Tuli hieman kiire muualle.

2. Lasken melkein kaikki vähennyslaskut aina sormilla edelleen, jopa suurinpiirtein 5-2 laskut.

3. Tykkään aina irvistellä kaikkien selän takana, toisin sitten olen aina pulassa jos joku sen huomaa...

Ja harvinaisen laiskana ihmisenä en jaksa haastaa ketään tähän haasteeseen! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti