keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

139. Haaste

Kerrankin päätin nyt tehdä haasteen kunnialla jonka oon saanut! Kumminkin oon sen verran laiska nyt, etten tosiaankaan jaksa alkaa haastamaan ketään tai keksimään kysymyksiäkään, aivoissa ei kierrä enään mikään tieto tähän aikaan illasta...

Haasteen sain täältä, kiitos siis siitä :D

Ohjeet:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa sen haastetuille.
6. Et saa haastaa sitä, joka haastoi sinut.


11 faktaa minusta


1. Mulla on tosi selkee r-vika joka ilmenee puheessa
2. Oon ratsastanut yli 10 vuotta
3. Koulussa oon liikuntapainotteisella luokalla
4. Lempiruoka on pizza
5. Tykkään meidän tallin porukasta tosi paljon
6. Olin ennen esteratsastaja henkeen ja vereen, nykyisin koulu kiinnostavampi
7. Oon innostunut myös maastoilusta
8. Oon harrastanut pesäpalloa & muodostelmaluistelua
9. Tykkään valokuvaamisesta
10. Oon melko sosiaaline ja ulospäinsuuntautunut koulua lukuunottamatta


Haastajan 11 kysymystä

1. Kauan olet harrastanut hevosia?
- Yli 10 vuotta!
2. Miksi valitsit juuri ratsastuksen?
-  Itseasiassa en ees oo ihan varma, vissii serkkujen kautta innostus heräs... 
3. Hienoin koululiike minkä osaat?
- Enpä oikei mitää sen kummallisemmi edes hallitse, ehkäpä siis laukka :D
4. Korkein este minkä olet hypännyt?
- 125cm
5. Esteet vai koulu?
- Ennen esteet, nyt ehkä koulu
6. Lempihevosesi?
- Viola
7. Kilpailetko?
- En
8. Helpoin askellaji ratsastaa?
- Käynti tai laukka
9. Ensimmäinen hevonen, jolla ratsastit itsenäisesti?
- Olisikohan ollut se yksi vuonis jonka nimeä en nyt saa päähän millään !
10. Ihailetko ketään ratsastajaa?
- Ihan rehellisesti sanottuna oikeastaankaan en varsinaisesti
11. Missä haluaisit kehittyä enemmän?
- Omassa istunnassa ja muutenkin hevosten kanssa työskentelyssä

4 kommenttia:

  1. etkö harrasta enää muodostelmaluistelua? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En enään, mulle tuli eräs vamma kyseisessä lajissa joka estää sittemmin luistelemisen. :/ Sen lisäksi aika kävi myös aika vähiin, sillä halusin oikeasti panostaa Violaan täysin!

      Poista
  2. Miten Viola? Miten siis tykästyit Violaan? Meneekö Viola kiltisti traileriin? Antoiko Viola ottaa kiltisti kiinni laitumelta ennen koeratsastusta? Käyn sillä tallilla missä Viola ennen asusteli, ja mulla on jotain kuvia siitä, jos haluut että lähetän sulle säpöön?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Violalla menee oikein hyvin, tykästyin siihen käydessäni koeratsastamassa sitä; luonteikas ja pääasiassa kiltti, potentiaalinen polle, Viola menee tosi nätisti traileriin kunhan itse on vain jämäkkä, Viola oli valmiiksi jo kiinni silloin, mutta myöhemmin nyt on ilmennyt että sen saa tosi helposti kiinni! Ja kuvia saa tietenkin lähettää, katsoisinkin niitä ihan mielelläni. :) Mun säpö on riinakarhu17@gmail.com

      Poista