sunnuntai 23. helmikuuta 2014

115. Pomppuja maastakäsin

"Kaboom, näin me hypätään tää jättieste!!"

"Kato mamma täältä mä tuun perästä!"

"Ihan melkein yksin meen jo yli, huiiiii."

"Anna nyt vaan se porkkana."

"Villi ja vapaa!!"

"Osaan juosta tosi nopeesti kato nyt kui oon hieno."

Nyt on ollut taas hieman taukoa tästä kirjoittelusta kun materiaalia ei oikein ole tullut, sillä ketään en oo saanut tallille kuvaamaan tai sitten ilma on vaan ollut surkea. Eilenkin satoi siis ihan oikeasti vettä vettä joka muuttui myöhemmin kumminkin rännäksi... Hyvää Helmikuuta vaan teillekkin! Mulla alko myös nyt tää hiihtoloma ja saattekin hieman enemmän toivottavasti ainakin kuva-/videomateriaalia ja postauksia.
Tänään tehtiin sitten vähä irtona kentällä liikutusta ja Maria oli taas vaihteeksi mukana kuvailemassa ja jeesaamassa mua ja ihan vain seuranakin. Kentän pohjakin on alkanut sulamaan tosiaankin hurjaa vauhtia ja se oli tänään ehkä hieman liukas joistakin satunnaisista kohdista (ainakin mun mielestä), mutta heppaahan se ei hokkejen ansiosta pätkän vertaa liikuttanut. Kasattiin yhteen sulaan kohtaan sitten todella pieni pysty jota hypytettiin alkujuoksujen jälkeen Violaa. Yksinään se ei ymmärtänyt mennä yli, mutta aluksi otettiin estettä molempiin suuntiin liinan kanssa ja myöhemmin juoksin vain vieressä ja viimeisenä ohjattiin hevonen vain linjalle ja loppuun annettiin sen hypätä este itse. Tää oli jotenkin tosi mukavaa vaihtelua taas ja koko viikko onkin mennyt nyt painotettuna maastakäsittelyyn tietenkin myös ratsastettu on. Muutosta on myös tapahtunut jo sen verran että nyt tulee jo näitä pidempiä "oon hyvällä tuulella" jaksoja, ehkä Viola on alkanut tottumaan säännölliseen ja kunnon liikutukseen... :)
Nyt oon ottanu asiakseni päästä ihan pian johonkin valmennukseen ja alkaisin käymään niissä hieman säännöllisemmin... Niistä olisi todenäköisesti kumminkin niin paljon enemmän hyötyä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti