keskiviikko 7. elokuuta 2013

2. So wake me up...

... when it's all over

Aika perus päivä tänää taas vaihteeks. Koulukii alkaa jo alle viikon päästä ja loma loppuu, jotenka aikataulukii muuttuu paljo... Vaikeemmaks. Kattoo nyt mitä sitä vielä kerkee tekee enne loman loppua, mut joka tapauksessa ainakii tallille nyt meen. Ratsastan sitte jos jaksan, saa nähä millä tuulella oon. 

Viimeset kaks päivää oon hyppiny melkei kirjaimellisesti seinillä ja syystäkii. Sain porukoiden puheesta sen käsityksen että mun olis mahdollista saada siis hevonen/poni YLLÄPITOON ainakin vuodeks, toisin sekii on varmaa vasta syysloman paikkeilla. Se ois kirjaimellisesti unelmien täyttymys ja oon valmis tekemää mitä tahansa sen etee että tää tulee toteutumaa! Rahaa siis pakko alkaa hiljallee säästämää, sillä kuluista ollaa käytännössä hieman jo keskusteltukkii. Vanhemmat maksaa tallivuokran, eläinlääkärikulut tms. ja ite joudun maksamaa vaa varusteet ja muut sellaset kivat jutut. :> Todenäkösesti mikä parasta -> tallipaikka on varmaankii jo selvillä ja se on viel iha muutaman kilometrin päässä!




Meidän marsut! Värikkäämpi on Mursu ja harmaa on Pertsa. ;)
Niil molemmilla on uniikit nimet, tiedetään...

Hieman vanhempaa kuvamateriaalii. Viime talvelta ja kyseinen hevonen
on mun hoitohevonen, Feding, tutummi vaa Feedu. :)


4 kommenttia:

  1. Muutan teille sit ku saat sen hepan :)

    kynsisakset.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo, tervetuloa vaa. :D Aina tänne nyt joku mahtuu. ;) Ja tosiaa meneehä siihe varmasti aikaa ja saan tietää sitte vast syyslomalla et tuleeko varmasti, mut senkii jälkee pitää vaa tietää riittääkö porukoil rahat ja tietekii pitää ettii joku heppa! :D

      Poista
  2. Jensku: ootko aivan varma xD Enpä usko, vaikka tuo himottaisi.. Tai eihän sitä (minä) tiedä vaikka tuo olisi totta:3

    Riina: Todista gsm.ssä XD

    T. Lumi Collie

    VastaaPoista
  3. Lumi Collie: hei toi oli läppä xd

    kynsisakset.blogspot.fi

    VastaaPoista