keskiviikko 2. joulukuuta 2015

251. Luukku 2: hörr - Violan lahjatoiveita!


Hörr ja terve kaikille! Kaksi vuotta kulunut ja vasta nyt sain tietää, että Riina todella on tehnyt blogin jossa minä olen päätähtenä. Uskokaa tai älkää - oon aika pettynyt, etten aikaisemmin oo tälläisestäkään tiennyt. Mä kun aina luulin, etten koskaan pääse parrasvaloihin hyvistä yrityksistäni huolimatta... tapahtuipa tuossa yksi päivä kuitenkin niin, että sain napattua Riinan kännykän haltuuni (magic kaviot, tiedättehän?) ja kuin vanha tekijä - tietenkin - löysin itseni tänne kirjoittelemaan. Hrr, se oli hankalaa, enkä muistele lämmöllä. Seuraavalla kerralla saa lainata sitä niin kuuluisaa tietokonettaan. Jospa olisi helpompi?


Mun vaatekaappi todellaki tarvii päivitystä nyt vihdoin ja viimeinkin, vink vink mamma kun tätä toivottavasti luet vielä jossakin vaiheessa ennen joululahja-aattoani?? Tää ensimmäinen paita on söpö, tai siis toi pinkki iskee ihan 6/5 sekä toi polleponi tuol kulmassa kiinnitti mun huomion heti ekana. Tää olis vähä niinku sellane söpö piristys vaatekaappii. Täs toisessa paidassa kävis mun alkuperä ilmi, sillä mä oon ruotsalaine. Niinku oikeesti ruotsalainen, vaikken sitä kieltä tajuakkaan vaikka Riina sitä yrittää välillä kai höpöttää. Pälli mikä pälli... Kolmas paita taas nappaa ihan vaan koska pinkki - sitähän ei voi olla ikinä liikaa?


Tulin samalla katelleeksi vähän mun päähän uutta ilmettä myös käytävällä seisoessa ja kävelylenkkien varalle myöskin. Pinkki on edelleen kova sana, se on vaan niin söpöö!! En oo ihan varma mikä tää ensimmäinen päähine on, mutta se näyttää oikeestaan kivalle. Toinen on taas ihan megasöpö ja toi blingi - tai no, täplät - on sellanen asia mitä en voi olla rakastamatta. Tuntisin varmaan itseni vielä enemmän prinsessaksi tuollainen päässä... Kolmas taas on samaa liigaa tuon yhden paidan kanssa - polleponi ennen kaikkea, mun esikuvani!


Kenkiä, kenkiä, kenkiä! Tsekkailin näitäkin Hööksin sivulta ja bongasin ainakin nää yhet valkoset mitkä nyt ainakin oli ihan kivat. Ainakin monille on IG kuvissa valkosia kenkiä (sori mamma, oon kattonut sun IG....) ja ne näyttää kivoilt, joten ajattelin liikkuu muodissa mukana. Ja ettei nyt väriskaala menisi ihan poikki, nää pinkit yksilöt oli myös sellaset, jotka saattaisin huolia suojaamaan pikkuisia kavoitani. Vissii takajalkoihi tarvisin kuulemman uusia suojia myös, eikä pinkkinä löytynyt oikeestaan muita kun nämä kolmannet tässä, mutta etujalkoihin olisi sitten kiva saada samanlaiset, vink vink joulupukki.

Eikä, Riina tulee vissiin tuolta jo, ainakin varusteiden ääniä kuuluu jo käytävän toisesta päästä. Lupaan kuitenkin palata takaisin vielä, koska en saanut edes kaikkia miljoonia toiveita ahdatettua samaan paikkaan mukaan? Hörr, diivaillaan kun tavataan, heippa!

2 kommenttia: