lauantai 19. joulukuuta 2015

265. Luukku 16,17,18,19: mihin jäänyt?


Moikkamoi! Tällä kertaa saatte tälläisen tripaluukun (luukut 16, 17, 18 & 19) sillä tietyistä syistä johtuen en todellakaan saanut näitä julkaistuksi ajallaan kuten olin luvannut tehdä!! Oon ihan tosi, tosi, tosi pahoillani tästä, mutta loput luukut pitäisi nyt ilmestyä ajallaan.

Ensinäkin ongelmaa tuottanut jossakin määrin se, että ilmeisesti kaksi viikkoa sitten oon murtanut mun kantapään (asiasta sain tietää torstaina kun lääkäri soitti röntgenin tulosten kanssa...) ja täähän on ihan mielettömän kipee. Se on estänyt pääsemästä tallille jossa mun oli tarkoitus kuvata yhteen luukkuun videota enkä varalle ollut todellakaan keksinyt yhtään mitään muuta! Nyt sitten sain kepit ja lähetteen ortopedille, joten nähdä saa milloinka oon seuraavaksi hevosen selässä.
Toinen syy on tää mun tietokone jonka hiiri päätti irtisanoutua duunistaan jälleen kerran. Aika odotettavissa taas oli! Sitä kesti pari päivää, mutta muutamalla taikatempulla (aka koneen hakkaamisella raivopäisesti pari päivää) homma alkoi olemaan hanskassa jälleen kerran.

Keskiviikkona joka tapauksessa kuvasin Mydayn jossa äänet eivät toimineet - tietenkään kun kyse on musta ja mun videoista :-) Joka tapauksessa editoin sen silti ja julkaisen tänään vielä kalenterin yhden luukun myöhemmin, joten stay tuned!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti