lauantai 26. huhtikuuta 2014

137. Kännykkäpostausta

Heippa taas pitkästä aikaa! Nyt yritän oikeesti ryhdistäytyä tän kirjottamisen suhteen, lupaan nyt sen oikeesti. Joka tapauksessa saatte tästä tälläisen kuulumis-/höpöttelypostauksen jonka oon tehnyt kännykällä ja tällä oikeesti ärsyttävällä blogger-sovelluksella ja jos huomenna kerkeisin vaikka hieman korjailemaan koneelta käsin mahdollisia virheitä...
Tosta tulikii mielee että oon pidemmän aikaan ollut jo sitä mieltä, että uusi kännykkä vois olla aika ajankohtainen hanke. Tällä kun ei enää sen kummallisemmin pysty aina edes soittamaan tai lähettämään viestiäkään?!

Ja joo, nyt kuulumisia hepparintamalta! Viola on koko viikon ollu aika piupau ihan valehtelematta, johtuneet ilmeisemmin kiimasta. Työnteko ei pahemmin kiinnosta niin V on usein tsiigaillut poikapolleja kentältä kun oon yrittäny saada sen kulkemaan oikein päin... Muutamia kertoja se kumminkin on menny kivasti! Tiistaina vai Maanantaina menin kentällä taivutellen, mutta ongelmia tuotti kentän vuokraajat ja näin jäin huonoon päätyyn ratsastamaan,Torstaina kävin heittämässä rennon kävelylenkin (ja yksi pieni kamala ravipätkä...) maastossa ilman satulaa, eilen mulla oli vapaapäivä ja äiti irtojuoksutti Violan kentällä! Tänään ratsastin about reilu 40-45min kevyesti läpi käynnin ja ravin rennoiksi, jonka jälkeen suunnattiin ihanan ilman takia ulos vielä kävelemään (mä yritin kävellä, hevone päätti kumminkin alkaa syömään :D).
Huomenna olisi tarkoitus vähän hypätä taas kun saan Marian taas mukaan kentän laidalle, ilman salliessa toivottavasti tulisi myös ratsastuskuvia!

2 kommenttia:

  1. kiva saada taas postausta ja supersöpö viola tossa vikassa kuvassa :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana se on <3 Onneks ees yks kuva tuli näkyviin kun toi bloggerin kännykkäsovellus ei kuulu iha mun suosikkeihi :D !

      Poista