keskiviikko 19. heinäkuuta 2017

323. Kohta se on menoa


Harmittaa aika paljon, että tällä viikolla kaikki päivät ovat olleet varsin sateisia - tai sitten olen vastaavasti ollut liian pitkän päivän töissä. Viola on päässyt siis aika helpolla, sillä olemme käyneet vain kävelemässä maastossa. Tänään oli illasta vielä tarkoitus mennä hyppäämään, mutta ulkona alkoi aivan järjetön kaatosade mihin kaikki suunnitelmat tyssäsivät tyystin.

Nyt Violalla käy sunnuntaihin saakka vuokraaja ratsastamassa, joten Viola saa taas vaihteeksi toisen ratsastajan selkäänsä! Mulla lähtee siskoni kanssa huomenna päivällä lento kohti Barcelonaa, josta kotiudumme maanantaina takaisin Suomeen. Mun pitäisi tälläkin hetkellä olla pakkaamassa, mutta hirveä hinku kirjoittamaan blogiin vei nyt voiton. Kamalaa kun mulla on nyt jo ihan järjetön ikävä Violaa nii mitähän meno mahtaa olla maanantaina.... :D Sen näkee kai sitten!

Barcelonasta suunnittelin kuvaavani mahdollisesti jotakin videota, jos muistaisin hieman paremmin mitä viime kerralla - kävin Barcelonassa perheen kanssa viimeeksi keväällä 2016, jolloin kuvamateriaali oli varsin mitätöntä. Muutaman postauksen oon kirjoittanut valmiiksi julkaistavaksi matkan aikana, jotta blogi nyt pysyy vireessä kun taas vauhtiin pääsin. Mut löytää snapchatista nimellä riinayo, jos kiinnostaa seurailla matkaa! Mutta joka tapauksessa, palaillaan taas ensi viikolla kuulumisten ja muiden muodossa :-)

2 kommenttia:

  1. Eikä olen kade, että pääset reissuun :D
    Mutta nauti lämmöstä ja lomailusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kieltämättä tuli tarpeeseen! Paikan päältä sanottuna lämpöä riittää ja pitäähän siitä nauttia ennen kuin palaan takaisin niin kovin kylmään Suomeen.... 😄

      Poista