sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

158. Sormi paketissa


Moi! Nyt taas palasin elävien kirjoihin tän blogin kanssa. Postauksia ei taaskaan oo tullut vähään aikaan syynä se, että tallillakaan ei sen kummemmin oo taas tultu käytyä kun pikkusisko on siellä ravannut mun puolesta. Keskiviikon tippumisen seurauksena mun oikeen käden nimetön murtui tai oikeastaankin siihen tuli hiusmurtuma. Se estää mua oikeastaankin ratsastamatta kunnolla kokonaan. Oon nyt kumminkin saanut onneksi värvättyä porukkaa liikuttamaan Violaa mun puolesta selästä käsin muutaman kerran viikossa jottei liikkuminen muuttuisi ihan täysin. Kyllähän mä siellä selässä voin tän sormenkin kanssa olla ihan hyvin, mutta eri juttu onkin mitä siellä oikein voin tehdä! 


Tänään Maria sai kunnian mennä Violalla kentällä omatoimisesti ja ihan hyvin se menikin. Musta itsestänikin oli tosi kiva välillä olla itse kameran takana näpsimässä kuvia ja muutenkin katsomassa kunnolla miten Viola pääasiassa liikkuu - tai miltä se näyttää. Muutamia kuvia sainkin kunnolla näpsittyä molemmista tosi paljon! Huomiseksikin on ratsastaja saatu jo hankittua jolloin pääsee heppa taas kunnolla liikkumaan ja Tiistaina olisi näillä näkymin vuorossa ehkä maastakäsittelyä tai sitten ihan vain kävelylenkki maastossa mun rajojeni mukaan.


Loppukäynneillä kävin itse sitten vähän chillaamassa siellä selässä (ah mitkä vaatteet!!) ja napattiin vielä muutama kuva hepasta kun Maria ihan ihan loppuun menikin omasta tahdostaan vielä ilman satulaa. Kaiken kaikkiaan tosi kiva ilta olikin tallilla vaikka oma rooli olikin ehkä vähän outo mulle! Yritän nyt tässä taas saada aikaiseksi joitakin postauksia kun kuvista tuskin ja ilmoitan jo nyt että kunnon ratsastuspostauksia tuskin on hetkeen tulossa. ;)

4 kommenttia:

  1. Anonyymille kenen kommentin poistin vahingossa: piuhoja ei käytetä läheskään aina eikä myöskään koko aikaa! Violalla sileellä työskennellessä käytetään piuhoja jottei painaisi menemään selkä notkolla ja saadaan heppa tekemään töitä, mutta yleensä napataan aina jossakin vaiheessa kokonaan pois :)

    VastaaPoista
  2. blogisi ollaan arvosteltu!

    http://smiling-horse.blogspot.fi/2014/07/linkkaa-blogisi-arvostelut.html

    VastaaPoista