tiistai 11. elokuuta 2015

226. Paluu arkeen koitti...

Heippa taas, nyt vuorossa pientä kuulumispostausta vuorostaan. Otsikko jo vihjasikin siihen, että kesäloma tosiaan loppui ja joutui sisäistämään sen karun totuuden, että pitkään nukutut aamut, Netflixin tuijottaminen sängyn pohjalla ja pitkät tallipäivät ovat enään vain muisto menneisyydessä. Aamuherätykset kouluun ovat se ajankohtasempi fakta seuraavat kuukaudet. Mikäs siinä, eiköhän siihen oo ehkä melkein kerennyt tottumaan yli yhdeksän vuoden aikana...


Lämpimiä kelejä on vihdoin riittänyt useammallekin päivälle ja hyvä vaan niin. Lämpimiä kelejä kerkesi parissa viikossa tulla ikävä kun tarpeeksi pitkäksi aikaa oli Suomen kylmyyttä kerennyt karkaamaan Espanjan lämpöön. Mielummin nyt koulujen alettua kuin ei koskaan. Ei toki haittaa istua luokassa klo. 8-16 välillä kun ulkona paistaa aurinko ja on helle?!

Mulla alkoi nyt siis lukio. No, kuluneen edellisen viikon jännitin sinne menemistä ihan hirveesti ja valitettavasti se näkyi myös Violan liikuttamisessa. Mulla ei yksinkertaisesti riittänyt keskittyminen sileellä treenaamiseen enään loppuviikosta, koska vähän muita ajatuksia pyöri pään sisässä. Kuulosti tosi pahalta jo pelkästään se, että mun tutut kaverit kaikki menivät eri lukioon mitä mä. Okei, yksi mun kaveri on mun kanssa samassa lukiossa, mutta ollaan eri luokilla (vai ryhmäkö se on?). Panikointi osottautui kuitenkin ihan turhaksi, sillä ensivaikutelma mun luokalla olevista ihmisistä on vaan hyvä. On niin helpottavaa tajuta se, että kouluun voi mennä ihan hyvin mielin!


Mitä Violalle sitten kuuluu? Ihan hyvää. Se on saanut kolme päivää ottaa tosi rennosti, koska mulla on sattunut jälleen kylkeen yhtäjaksoisesti pidempään vamman takia. Todenäköisesti uusi lääkärikeikka edessä jos kortisoni taas toisi helpostusta edes vähän. Käytiin lauantaina 1,5h maastolenkki yhdessä lämpimässä säässä - oikeasti taidettiin käydä säikäyttelemässä vain thaipoimijoita puskissa, nimittäin siltä se aikalailla tuppasi tuntumaan :-D Sunnuntaina olikin sitten vapaa, eilen kävin juoksuttamassa kentällä ja tänään se saa taas vapaan. Jospa huomenna olisi kylki vähän paremmassa kunnossa jotta pääsisin ratsastamaan tai jos se ei multa luonnistu, kyselen Jasmin selkään taas.

Koitan tässä tällä viikolla vielä saada julkaistuksi joitakin postauksia, muutamia mulla muhiikin tuolla luonnoksissa :-) Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti