tiistai 23. kesäkuuta 2015

217. Kuulumiset taas


Moikka taas! Päätin täällä Netflixin tuijottamisen lomassa tulla kertoilemaan teille hieman meidän kuulumisiamme kuluneelta viikolta koska oon ollut vähän laiska bloggaaja jälleen kerran, myönnän sen. Siihenkin toisin on syitä :-D

Viola on ollut aika kevyellä viimeisen viikon. Ollaan tehty sileellä työtä ja oon myös juoksuttanut jonkin verran, Jasmi kävi hyppäämässä viimeviikolla ja sitten on ollut vapaita. Sileellä tamma on liikkunut pääasiassa ihan hyvin mikä on vain ilo mun kannalta. On kuunnellut ja avut mennyt hyvin läpi ja toiminut omalla moottorilla, toisin pyöreäksi ratsastaminen on satunnaisesti vienyt normaaliakin enemmän aikaa. Ilman satulaa oon myös mennyt jonkun verran ainakin välillä treenin lopussa mikä on kivaa vaihtelua. Vihdoin kun oon uskaltanut taas kokeilla ratsastaessa sitäkin huonon tasapainon kanssa!


Eilen kävin taas juoksuttamassa Violan aamulla sairaalassa käynnin jälkeen. Mulla on siis todettu tiezen oireyhtymä - josta oon varmasti puhunutkin - aikoja sitten ja maaliskuussa sain ajan reumalääkärille kesäkuun loppuun. Eilen kävin siellä ja sain kortisonipiikin jonka pitäisi auttaa pahoihin kipuihin, niin ainakin toivotaan. Muuta vaihtoehtoja kylmähoidon ja kipulääkekuurien jälkeen kun ei jäänyt. Tää vamma on myös joinakin hetkinä haitannut mun ratsastamista jonka takia toivonkin että tää kortisoni auttaisi sitten lopulta. Koska puudutus on kadonnut eilen illalla pistopaikasta Viola saa tänään vapaan, sillä oon aika rampa tällä hetkellä. Enpä oo liikkunut sohvalta Gleetä katsomasta tänään vielä minnekkään :D

Yritän nyt vielä ennen Espanjaan lähtemistä (enään viikko!!!) tehdä muutaman ratsastuspostauksen ja kerätä materiaalia postauksiin joita voisin Espanjasta käsin julkaista tänne luettavaksi ettei blogi kuolisi kuukaudeksi ihan käsiin. Palaillaan taas toivottavasti mahdollisimman pian :-)


4 kommenttia:

  1. Viola näyttää tosi kivalta hepaltaa:) Oli hienoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. kamala istunta tol sun kaverilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jasmin istuntaa liittyen ei kaivata anonyymejen kommentteja ;-)

      Poista