torstai 16. lokakuuta 2014

182. Kamerat irtisanoutuivat, jes

Nonii, heissan taas! Mulla on jäänyt tää blogin päivitteleminen (taas kerran) vähän vähemmälle. Alkuviikosta/viikonloppuna olin pääasiassa kotona peiton alla kipeenä jolloin ei tultu tallillakaan käytyä oikeastaankaan ollenkaan. Sen lisäksi yritin alkaa kuvaamaan viimeviikon Perjantaina teille videopostausta mun tallipäivästä ennen kuin reilu puolessa välissä huomasin miten kamera päätti irtisanoa itsensä kokonaan hommastaan. No, toisestakin kamerasta oli laturi kadoksissa vaikka miten pitkän aikaa, joten multakin jäi kaikki kuvailut kokonaan pois. Oon tässä nyt vähän aikaan tutkiskellut miten saisin ton kameran kuntoon ja heti kun vaan onnistun niin lupaan tännekkin videota pitkästä aikaa!
Noh, onneksi mulla oli Perjantaina kuitenkin toinen kamera mukana jota en vaan oikeesti osaa käyttää kunnolla! Oli pakko saada otettua se mukaan koska sain pitkästä aikaa kaverinkin mukaan kuvaamaan ja muutama ihan ok kuva saatii Violasta yhteistuumin napsittua vaikka aikalailla heilahtaneita nää onkin. Sain siis leikkiä ihan kunnolla kontrastin kanssa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti