keskiviikko 22. helmikuuta 2017

317. Arkea ja juhlaa via iphone

Koulu on pitänyt tän viikkoon sen verran kiireisenä, etten ole kerennyt keskittymään blogiin sitten ollenkaan. Eilen oli espanjan uusintakoe ja vielä huomenna mulla olisi luvassa matikan uusintakoe mihin pitäisi edelleen lukea, joten ehkä viikonloppuna päästään palaamaan taas kuulumisten merkeissä! Jottei blogi ihan kuolla kupsahda pystyyn, ajattelin jakaa teille vähän mun kännykkäkuvia pienien selityksien kera :-)


1 // Muutamana iltapäivänä tallilla on ollut tosi nätti, vaaleanpunainen taivas!  2 // Mentiin Elinan kanssa käymään yksi päivä mäkkärin autokaistalla ja saatiin toinen jäätelöistä kaupan päälle, kun siellä erehdyttiin laittamaan kinuskikastike suklaakastikkeen sijaan  3 // Yks pimeä ilta tulin tallilta kotia päi, vastaan tuli auto kirkkailla valoilla ja ajoin vahingossa liian reunaan väistääkseni ja auto ojassa!  4 // Viola pieni <3


1 & 2 // Mun ihanat kaverit järjestivät mulle 18-v synttärit synttäreideni jälkeisenä viikonloppuna! Oli kyllä ihan mielettömän hauskaa ja edelleen oon otettu että järjestivät <3  3 // vessapeiliselfieeee  4 // Robert's Coffeessa toi kahvi on ihan parasta!


1 // Ei ehkä ihan paras tapa aloittaa aamua mäkkäristä? T. minä joka ei tykkää mäkkärin hampurilaisista, mutta budjetti ei antanut muulle periksi! Kohtalotovereita?  2 // Viola yhden ratsastuskerran jälkeen  3 // Laskin matikkaa seuraavan päivän koetta varten n. 5h ja kaiken kruunasi se, etten lopulta päässyt edes kokeeseen sinä seuraavana päivänä.... :D  4 // En tiiä oonko jo maininnut, mutta oon ihan koukussa reality-tv ohjelmiin?


1 // Ihana aurinko   2 // tulin yks päivä koulusta kotiin ja kappas keppanaa: hämärää oli....  3 // Oon myös ollut pidempään jo ihan kunnon salirotta ja sen kyllä huomaa siitä, miten usein mut löytää salilta hääräämässä mitä omituisimpiin aikoihin (usein ennen koulun alkua, eli kuuden jälkeen)  4 // Zorro tykkäs ajatuksesta hypätä istumaan keittiön pöydän ääreen... mikäs siinä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti