tiistai 9. elokuuta 2016

303. Kännykkäkuvia part satatuhatta

Vaihtelun vuoksi ajattelin tulla vuorostaan jakamaan muutamia kuvia kännykän kautta otettuina (ja kappas keppanaa, suurin osa lieneet snapchatin kautta), sillä seuraavia kuulumisia Violan kanssa tulossa vasta myöhemmin tällä viikolla. Perjantaina mun oli tarkoitus pitkästä, pitkästä aikaa yrittää hypätä ainakin jonkinlaisia esteitä kun Elinan sain vapaaehtoiseksi raahaamaan esteitä ja kuvaamaan samalla. Siitä postausta sitten! Muutama muukin postausidea mulla on mielessä, mutta pidemmittä puheitta asiaan:


1 & 2: aika paljon oon seurannut nyt taas ratsastusta Rion Olympialaisista, vaikka muutamaa muutakin lajia on tultu seurattua, kuten rugby ja jousiammunta :-D Etenkin toinen meidän koirista katselee ratsastusta myös mielellään ja pitkiäkin aikoja!  3: kuulun epätoivoisiin pokemonien metsästäjiin myös! Hermot vaan ei meinaa kestää joka kulman takaa iskevää Ratataa...  4: Violan kanssa ollaan iltasella maastoiltu paljon ilman satulaa!


1 & 2: Kävin tänä kesänä pitkästä aikaa mökillä! Ainakin noi auringonlaskut olivat siellä aina tuttuun tapaan ihan huikeita ja innostuin kuvaamaan niitä aina vain uudelleen ja uudelleen!  3: Kuka muistaa Star Shine Legacy pelit? Polluxista sain melkein 10 vuotta sitten nämä, löysin taas ja pakko oli pelata! Muistan vielä, että tää oli mun suosikki, mutta ihan yhtä karmiva mitä muistelin... Riina 17 vuotta ja edelleen pelkää pelata näitä!  4: Mulla kuoli marsu hengitystietulehdukseen ell pöydälle vajaa pari viikkoa sitten, joten käytiin se hautaamassa muiden kanssa ja kerättiin kukkia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti