lauantai 10. toukokuuta 2014

143. Kamala viikko

Moikka! Mulla taas on päässyt jäämään kuvien puutteessa vähän vähemmälle jälleen, hupsis. Aika myöskin ollut kortilla nyt tällä viikolla koulun ja muiden juttujen takia.
Kertaakaan, ei kertaakaan ole koko viikon aikana siis ollut kuvaajaa tai kameraa tallilla mukana. Oon unohtanut kantaa koko kameran aina mukaan tai sitten ilmat ovat olleet suoraan sanottuna syvältä tai mulla itselläni on ollut tosi, tosi paljon kiirettä.


Maanantaina satoi koko päivän räntää ja Maria kävi hoitamassa Violan ja kävelyttämässä hieman, sillä mulla oli ihan mielettömän pitkä päivä jälleen kerran. Tiistaina Viola sai vapaapäivän koska sain tietää koulussa että mulla olikin riparitapaaminen viideltä ja koulu loppui kahden jälkeen jolloin oli hirveä kiire, Keskiviikkona ratsastettiin pikkusiskoni Veeran kanssa molemmat. Veera meni ensin käyntijuttuja ja Viola oli räjähtämässä käsiin ja vei Veeraa 6-0 siinä vaiheessa jolloin mä sitten pomppasin selkään antamaan sille kurinpalautusta - ei se mihinkään antanut. Viola vei muakin ihan miten sattuu.
Torstaina äiti ja iskä kävivät tallilla ja veivät Violan maastakäsin maastoilemaan kunnon lenkin. Perjantai oli ihan kaaos; irtojuoksutettiin/-hypytettiin Marian kanssa Violaa jonkin aikaa ja loppuun menin ilman satulaa tekemään käyntityöskentelyä. Selässä ollessani huomasin jo kuinka Viola oli ihan säikkynä ja varmaan 10 minuutin kuluttua se räjähti ihan säikähtäessään jostakin. Siinä sitten mentiin laukkaa TODELLA pientä ympyrää ja mä roikuin selässä ilman satulaa ja pian maistelinkin jo hiekkaa alhaalla. Tän episodin takia selkä onkin ihan mielettömän kipeä ja lapaluu myös, taisin tipahtaa hieman huonossa asennossa alas. Tän takia tän päivän ratsastamisesta ei tullut yhtään mitään, huomenna koitan varmaan irtojuoksuttaa vähän taas ja koitan vaikka napata kamerankin mukaan jos ratsastamisesta ei tule tän selkäkivun kanssa yhtään mitään... Saa nyt nähdä!

Näillä näkymin postausta tulossa taas huomenna, tässä oli tälläinen lyhyehkö tiivistelmä tän viikon tapahtumista! ;) Palaillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti